JAKIE MOŻLIWOŚCI STWARZA HOTELARZOWI DOBRE OPROGRAMOWANIE DLA HOTELI?

Dosadnie i krótko rzecz ujmując: nadzwyczaj liczne i przynoszące jak najbardziej wymierne korzyści. Wystarczy dla przykładu sprawdzić różnorodne funkcjonalności, jakie swoim użytkownikom oferuje program hotelowy NFHotel. Spokojnie można je skwitować tak zachęcającymi ocenami jak “optymalizujące czas pracy”, “pomagające zorganizować cały obiekt” czy nawet “znacznie zwiększające przychody”.
Żadna recepcja nie sprzeda tyle, co program zbierający rezerwacje z sieci
Zapewne właścicieli ośrodków wypoczynkowych najbardziej interesuje to, w jaki sposób stosowanie dedykowanego oprogramowania przekłada się na wyniki finansowe. Najbardziej konkretny przykład to pełna integracja z booking.com. Każdy, kto próbował ręcznie aktualizować extranet rezerwacjami z recepcji, prędzej czy później musiał zmierzyć się z konsekwencjami overbookingu. Program hotelowy wszystko zrobi automatycznie i w mgnieniu oka, nie ma więc możliwości że ktoś zarezerwuje przez internet faktycznie zajęty już pokój.
Poza tym trzeba by jeszcze wymienić proste wysyłanie wiadomości do klientów, ekspresowy wgląd w status każdej rezerwacji (gdzie brakuje zaliczki, kto opłacił już wszystko, kto miał specjalne życzenia itd.), zawsze przydatne analizy statystyczne, rozmaite raporty, moduł rezerwacji on-line do umieszczenia na stronach internetowych i w mediach społecznościowych… a to i tak jeszcze nie wszystko, co daje NFHotel.