http://capitalareafriendsoftransit.org/oficerki-jezdzieckie-do-jazdy-konnej/ https://emtec-group.com.pl/narty-pierwsze-spotkanie/ https://dajplus.pl/jak-zarzadzac-jakoscia-w-branzy-kosmetycznej/

Jak wygląda leasing auta dostawczego?

406
0
Share:

Leasing to forma finansowania, która w dzisiejszych czasach może być wykorzystywana na wszystko – sprzęty codziennego użytku czy firmowe dodatki typu AGD/RTV. Mimo wszystko wszystkim zawsze leasing kojarzy się z samochodami osobowymi lub ciężarowymi, które finansowane są w korzystny sposób. Leasing auta dostawczego jest bardzo cenioną usługą, na którą zdecydowała się niezliczona liczba przedsiębiorców. Jak wygląda leasing auta dostawczego i czy się w ogóle opłaca?

 

Jak wygląda leasing auta dostawczego – jednoznaczna odpowiedź

 

Mówiąc najprościej leasing auta dostawczego to forma finansowania, która polega na udostępnieniu pojazdu przed leasingodawcę dla leasingobiorcy. Z tytułu leasingu może on dowolnie korzystać z samochodu do swoich celów. W zamian za to leasingobiorca opłaca comiesięczną kwotę, którą zobowiązał się w trakcie podpisywania umowy. Bardzo często w skład tej kwoty wchodzi tak zwany wkład własny, który w zależności od firmy udzielającej leasingu może czasem wynosić od 0%. Wszystko zależy od tego jak dana osoba dogada się z leasingodawcą. Okres leasingu najczęściej dotyczy od 24 do 60 miesięcy, a finansowany jest w różnej walucie (najczęściej euro bądź złotówki). Leasing auta dostawczego jest bardzo ceniony ze względu na możliwość wliczenia go w koszty firmowe dzięki czemu w praktyce pojazd jest o wiele tańszy. Po okresie zobowiązania samochód można oddać w tak zwane rozliczenie i pobrać nowy, kolejny pojazd na dany okres leasingu. Jest to bardzo komfortowe ze względu na fakt, że w danej firmie cały czas jeżdżą nowe samochody, które najczęściej przez cały okres leasingu są wolne od usterek.

 

Leasing auta dostawczego – czy są jakieś wady?

 

Jak to mówią każdy medal ma dwie strony – w przypadku leasingu auta dostawczego trzeba uważać na dwa aspekty. Pierwszy z nich jest dość łatwy do zaakceptowania – mimo wszystko leasingobiorca nie jest właścicielem auta więc nie może wprowadzać w nim żadnych zmian. Druga sprawa to limit kilometrów (często roczny), który ustalany jest w trakcie podpisywania umowy. I jak te liczby jak 15 tysięcy kilometrów rocznie jest w stanie być utrzymane przez klientów samochodów osobowych, tak w przypadku dostawczych może okazać się to ogromnym problemem. Dlatego warto dobrać limit kilometrów, który będzie dogodny dla danej firmy.

Share: